Миколаїв
-
Загальний опис
-
Якірні стоянки
-
Обмеження
-
Приплив
-
Погодні обмеження
-
Робочий час
-
Послуги
-
Вимоги щодо баластних вод
-
Фотографії
Загальний опис
Код UN/LOCODE: | UANIK |
Шир/дов: | 46°56’N / 31°57’Е |
B.A. Nautical Chart No: | 2200, 2201, 2203, 2213 |
Admiralty Sailing Directions: | NP24 |
Часовий пояс: | UTC +2 (UTC +3 протягом літнього часу) |
Порт з’єднується з морем через Бузько-Дніпровський лиманський канал, що проходить через Дніпро-Бузький лиман та річку Південний Буг. Цей канал починається на острові Березань і проходить 44 милі до порту Миколаїв. Канал складається з 13 колін, 6 з яких проходять через Дніпровський лиман, а інші – через річку Південний Буг. Він шириною 100 м і глибиною 11,2 м.
Миколаївський порт судноплавний цілий рік. Вода в лимані прісна. Порт забезпечує добре якірне розташування для суден великого тоннажу. У льодовий період криголамні операції здійснюють буксири порту.
Миколаївський порт обладнаний усіма засобами зв’язку.
Загальна площа портових вод – 323 га; площа портових земель становить 69,3 га.
Миколаївські порти
- Зовнішній рейд порту Миколаїв
- Дніпро-Бузький порт
- Ольвія порт
- Євровнєшторг термінал
- Ніка-Тера термінал
- Океан термінал
- Bunge термінал
- Миколаївский морський порт
- Cofco термінал
- Нібулон термінал
- Миколаївський річний порт
Якірні стоянки
Координати зони очікування – поза межами порту
- 46°24’10″N / 31°05’00″E
- 46°25’00″N / 31°08’50″E
- 46°23’95″N / 31°09’00″E
- 46°23’55″N / 31°07’15″E
Місце підйому на борт лоцманів – лоцманська станція Південний (46°33’05″N / 31°01’00″E).
Обмеження
Обмеження для всіх Миколаївських річкових портів:
- Офіційна максимальна довжина (LOA) 215 м
- Максимальна ширина 32,5 м
- Максимальна осадка в каналі 10,3 м FW
- Максимальна осадка біля причалів 10,3 м FW
- LOA > 215 м – суднозахід до порту можливий за умови отримання спеціального дозволу від Капітана порту
- LOA > 200 м – нічний рух через канал забороненний
- LOA > 187 м – супровід буксира обов’язковий для денного та нічного руху по каналу
- Максимальна осадка > 9,99 м FW – супровід буксиру обов’язковий для денного та нічного руху по каналу
- Максимальна осадка > 8,00 м FW – супровід буксиру обов’язковий для нічного руху по каналу
- Заборонено рух по каналу під час туману, імли, снігопаду, сильної зливи та інших умов, коли не видно супроводжуючих навігаційних вогнів маяків, і якщо швидкість вітру перевищує 15 м/с
Солоність: 1002 – 1004.
Приплив
Припливи та відливи відсутні.
Погодні обмеження
У холодний період року, з листопада по квітень, переважають північні, північно-східні, західні та північно-західні вітри, а з квітня по жовтень вітер переважно південний, південно-східний або північно-східний. Середня щомісячна швидкість вітру 3–6 м/с, але у холодний період швидкість вітру може становити 15 м/с і більше. Тумани в основному спостерігаються з жовтня по березень, середня місячна кількість туманних днів коливається від 4 до 12. Видимість у каналі і водах порту поширюється на 5–10 миль і більше.
Води Миколаївського порту не захищені від вітру – саме тому невеликі судна там не можуть укритись. Так, у разі південних, південно-східних або південно-західних вітрів капітани таких суден повинні вживати необхідних запобіжних заходів.
У зимовий час рух по каналу дозволений лише у конвоях у супровіді криголаму. Льодовий період зазвичай триває з початку грудня до першої половини березня. Прохід через канал дозволений лише в денний час. При оголошенні льодової кампанії (якщо товщина льоду перевищує 5-10 см), дозволено рух через канал для суден, які мають сертифікат льодового класу, за умови надання Капітаном спеціальної письмової гарантії перед проходом у льодових умовах.
Виходити у канал під час туману, снігопаду, випаровування моря та за поганих погодних умов, що спричинять обмежену видимість навігаційних засобів, заборонено.
Робочий час
Порт працює 24 години на день, 7 днів на тиждень, цілий рік.
Послуги
- Бункерування тільки на зовнішний стоянці
- Постачання води баржею
- Заміна екіпажу
- Постачання провізії та запасів
- Утилізація сміття
- Готівкові кошти для каптіана
- Водолазна інспекція
- Ремонтування
- Очищення трюмів та фумігація
Вимоги щодо баластних вод
Відповідно до правил MARPOL та Державної екологічної інспекції України, всі баластні води повинні бути замінені в Чорному морі за межами виключної економічної зони України. Обмін повинен бути записаний в офіційних журналах кораблів. За умови отримання відповідного запиту, Капітан повинен повідомити Агенту кількість баластної води, яку він має намір скинути в гавань для проведення вантажної операції.
Максимально допустима концентрація основних забруднюючих речовин у внутрішніх морських водах та територіальних водах України:
- Завислі речовини, мг / куб. дм – 2,0
- Солоність, г / куб. дм – 18
- Нафтопродукти, мг / куб. дм – 0,05 дм
- Залізо, мг / куб. дм – 0,05 дм